عصر قم

آخرين مطالب

همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم برگزار شد ورزشی

همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم برگزار شد
  بزرگنمايي:

عصر قم - به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و رئیس ستاد انتخابات استان در این مراسم اظهار داشت: 11 اسفندماه سال جاری شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور و استان قم هستیم.
وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای سال موضوع انتخابات را پراهمیت دانسته و 4 مؤلفه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت را برای این انتخابات محور دانستند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: همه ما مدیران باید دست‌به‌دست هم داده تا با وحدت خود مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو محقق کنیم.
وی اشاره کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس باعث نقش بر آب شدن اهداف شوم دشمن می‌شود، دشمن عملیات روانی خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده تا با ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دور کند.
* تولید ماهانه میلیون‌ها محتوا علیه انقلاب در فضای مجازی
رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: بر اساس آماری که داریم دشمنان ماهانه میلیون‌ها مطلب علیه انقلاب در فضای مجازی تولید می‌کند تا افکار نسل جوان ما را آن‌طور که می‌خواهند مدیریت کند.
وی ادامه داد: مردم شریف ایران به‌ویژه مردم انقلابی و متدین قم بدانند هر یک رأی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود و اگر ما پای صندوق‌های رأی نرویم این اجازه را داده‌ایم مثل گذشته همچون قبل از انقلاب آمریکایی‌ها برای ما تصمیم‌گیری کنند.
حاجی‌زاده بابیان اینکه یک حکومت با حمایت مردم خود قدرتمند می‌شود و اگر ما امروز عرصه انتخابات را خالی بگذاریم به این معناست که به خون صدها هزار شهید بی‌احترامی کرده‌ایم.
وی افزود: صدها هزار جوان رشید در جنگ هشت سال دفاع مقدس پا به جبهه‌های حق علیه باطل گذاشته تا از حقوق مردم دفاع کنند، رشادت‌های آنان باعث شد امروز ما برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: امروز همه اقشار موظف به حضور در انتخابات هستند، ما از همه اقشار همچون فرهنگیان، ورزشکاران و... دعوت می‌کنیم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.
امروز انتخابات آوردگاه مهم دیگری است که جوانان ورزشکار ما باید در آن نقش‌آفرینی کرده تا پرچم کشورمان را بالا ببرند.

عصر قم

* جوانان ما باید قدردان زحمات این پیشکسوتان عزیز باشند
در ادامه این مراسم احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: پیشکسوتان سرمایه یک جامعه هستند، آن‌ها درس عبرت و تجربه‌ای هستند برای جوانان که باید به بهترین شکل ممکن از حضورشان بهره‌مند شد.
وی ادامه داد: پیشکسوتان امروز، جوانان دیروزی هستند که در سالن‌ها و زمین‌های مسابقه عرق ریخته و کوشیدند تا پرچم قم و کشور را در آوردگاه‌های مختلف آسیایی و جهانی بالا ببرند.
نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: امروز جوانان ما باید قدردان زحمات این پیشکسوتان عزیز باشند و آن‌ها را موردتکریم قرار دهند.
امیرآبادی فراهانی گفت: امیدوارم ورزش کشور به‌ویژه استان قم در سال‌های آتی بیش از گذشته بدرخشد و پرچم ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف ورزشی بالا ببرد.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد ورزشکاران قمی در سال‌های اخیر، عنوان کرد: جوانان غیور و مستعد ما در سال‌های اخیر در رشته‌هایی همچون کشتی، کاراته، فوتسال، تکواندو، دوومیدانی و... عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و مدال‌های رنگارنگ ارزشمند بسیاری برای این استان و کشور کسب کردند.
وی در پایان ضمن کسب حلالیت از مردم قم، بیان کرد: بنده در طول این 12 سال سعی کردم بهترین تصمیمات برای مردم قم گرفته شود تا حقی از آن‌ها از بین نرود، از اقشار مختلف مردم به‌ویژه ورزشکاران برای همراهی و حمایت بنده در طول این سال‌ها بسیار تشکر کرده و از همه مردم شریف قم طلب حلالیت می‌کنم.
* دشمنان به دنبال جدایی مردم از هویت اصلی خود هستند
مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی‌ و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: ما در شورای اسلامی شهر قم موضوع هویت را اولویت برنامه‌های خود در مدیریت شهری دیده‌ایم.
وی ادامه داد: همکاران بنده در مدیریت شهری به دنبال تقویت و تبیین عناصر هویت‌ساز شهرمان هستند که نسل جدید با این عناصر بیشتر آشنا شوند.
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: نسل بعدی باید به بزرگان و مفاخر وصل شود و بداند چه مفاخر بزرگی در این خاک و سرزمین زیست داشته‌اند.
ملایی تأکید کرد: دشمنان امروز از هر ظرفیتی استفاده می‌کنند تا مردم را از هویت اصلی خود دور کنند، هویت ما ریشه در آب‌وخاک چندین هزارساله‌مان دارد.
وی افزود: برای جلوگیری از این موضوع متولیان فرهنگ در استان قم باید با برنامه‌ریزی درست و مناسب و با زبانی که نسل جدید متوجه آن است به تبیین هویت فرهنگی و معنوی خود برای آن‌ها بپردازیم.
بر اساس پیگیری خبرنگار ورزشی فارس، استان قم حدود 2 هزار پیشکسوت ورزشکار دارد که حدود 800 نفر از آن‌ها در انجمن پیشکسوتان ورزش استان عضو هستند.
پایان پیام/78030

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/598062/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عاشق‌تر ازین کنم که هستم

دستگیری متهم کلاهبرداری 6 میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم

گریه چمران برای اختلاف اعضای شورا با زاکانی

روایت همسر فرد مصدوم شده به دست اراذل از شب حادثه

واژگونی یک مینی بوس در آزاد راه قزوین حادثه آفرید

ماجرای یک دخترکشی وحشتناک در تهران

با مصرف آب معدنی، روغن‌های طبیعی و چای کیسه‌ای خداحافظی کنید!

امروز، باران مهمان مردم این مناطق خواهد بود

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 18 اردیبهشت 1403

توضیح قوه قضاییه درباره حکم اعدام محمود مهرابی

می‌خواهند ادبیاتمان را کلنگی کنند

برو ولی بخاطر دل شکسته ام بمون

معاون رئیس جمهور: ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بود

ادعای پیشگوی هلندی: زمین‌لرزه‌ بزرگی در راه است

بارش تگرگ در تبریز

وزش باد شدید از ساعاتی دیگر در قم

توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون

بیماری‌های خاموش اما کشنده!

تلویزیون برنامه‌های نمایشگاه کتاب را اعلام کرد

سلاخی دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین

آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره»

طرح آرام‌سازی آزادراه قم - تهران در حال اجراست

ضرورت دریافت کد اکران برای کانون های آگهی وتبلیغاتی کیش

برگزاری اولین کمیته تخصصی روان شناسان شورای سلامت کیش

نشستن بیشتر از 5 ساعت؛ افزایش 2 سانتی‌متری دور کمر

آیا قالب بیماری‌ها ناشی از سردی است؟

برگزیدگان بخش ادبیات پولیتزر معرفی شدند

دل من رای تو دارد

افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به 2.5 میلیارد مترمکعب

گل‌آرایی حرم حضرت معصومه(س) با 50 هزار شاخه گل طبیعی

شعری زیبا از خیام

بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه 5 قم

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو؛ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم

تصاویر دوربین های مدار بسته مربوط به درگیری اراذل و اوباش

مثل سر کسی را شیره مالیدن از یک زن زائو می‌آید

"تتلو" در دادگاه: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم

صدور مجوز اجرای کنسرت برای کشتی های تفریحی

معیار سنجش فشار خون بالا

معرفی چند کتاب مفید برای حجامت

همیشه گرسنگی شرط غذا خوردن نیست!

ریشه جالب کلمه کلنجار رفتن

کلمه به کرسی نشاندن از یک عروسی می‌آید!

رئیس قوه قضاییه: حرمت مراکز آموزشی و حریم خصوصی افراد باید حفظ شود

سخنگوی اورژانس: در سیل‌های امسال 35 نفر جان باختند

بر پایی جشن باشکوه هفته معلم در جزیره کیش

نحوه تشخیص کولیک در نوزادان

نحوه صحیح خوردن میوه‌ها

ریشه جالب کلمه مردمک

کشف انواع سیگار و تنباکوی قاچاق از یک خانه در قم

اینفوگرافی/ اصول احوال‌پرسی از بیماران صعب‌العلاج به بهانه روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج