معرفی کتاب «طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک»
فرهنگی
بزرگنمايي:
عصر قم - آخرین خبر /نویسندهٔ این کتاب هم بر اساس سالها تجربه به آن اشاره میکند این است که داشتن برنامهٔ مشخص بازاریابی در کسبوکارهای کوچک در مقایسه با کسبوکارهای بزرگ و جاافتاده اهمیت بیشتری دارد و طبق برنامه و با شناخت فعالیت کردن در این زمینه مستقیماً در سودآوری، بقا و مقیاسپذیری شرکتها مؤثر است.
معرف کتاب: محدثه خانی
انتشارات: آریانا قلم
-
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲:۴۴
-
۱۹ بازديد
-
آخرین خبر کتاب
-
عصر قم
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/596522/