عصر قم

آخرين مطالب

حجت الاسلام ذوالنوری:

امروز قدرت نیروهای مسلح ما سایه تهدیدها را از سر کشور برداشته است سیاسی

  بزرگنمايي:

قم آنلاین - قم - رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قدرت و توان دفاعی نیروهای مسلح ما سایه تهدیدهای دشمنان را از سر کشور برداشته است.

 حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری  در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که توسط شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد با بیان اینکه فساد از ابتدای حکومت‌ها وجود داشته و زمان حضرت علی(ع) هم بود، گفت: امروز نیز فساد وجود دارد و خدا می‌خواهد در این جریان بازیگری ما را ببیند.
وی با اشاره به اینکه بدون آزمون کسی به جایی نمی‌رسد، اظهار داشت: بهشت را به بها دهند نه به بهانه و لذا خداوند این میدان را ایجاد کرد تا ما را بیازماید در صورتی که اگر اراده کند می‌توانند تمام مشکلات از جمله مشکلات یمن، لبنان و فلسطین را حل کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ تکرار می‌شود اما مهم این موضوع است که ما ببینیم در این تاریخ چه نقشی ایفا می‌کنیم.
وی با بیان اینکه وجود فساد امری طبیعی است و خدا شیطان را قرار داده و او کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و ما را وسوسه می‌کند، افزود: نباید همیشه دیگران را مذمت کنیم و اگر فساد و تبعیض وجود دارد همه در آن نقش داریم؛ این‌گونه نیست که تقصیر را به گردن عده‌ای خاص بیندازیم چرا که همه در آن نقش داریم.
همه حقوق رهبری را انجام ندادیم
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: متأسفانه همه حقوق رهبری را به خوبی انجام ندادیم و ایشان بسیاری مسائل را فریاد می‌زنند اما در گوش عده‌ای فرو نمی‌رود.
وی عنوان کرد: اگر محکمه الهی برپا شود و از سران قوا، وزرا، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و رؤسای حوزه در مسائلی چون فساد سؤال کنند چه کسی می‌تواند فرافکنی کند و توپ را در میدان رهبری بیندازد در حالی که رهبری فراتر از آنچه که قانون و شرع تعیین کرده در انقلاب هزینه کرده‌اند.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار مجلس با اشاره به اینکه رهبری دارای شأن مرجعیت و فرماندهی کل قوا است، گفت: امروز نیروهای مسلح با بی‌مهری‌هایی رو برو هستند در حالی که مؤثرترین نقطه کشور نیز همین نیروها می‌باشند؛ اگر اوباما و ترامپ تهدید به استفاده از همه گزینه‌ها کردند و گزینه نظامی‌شان را به رخ کشیدند ولی عملی نکردند چون مطمئن نیستند که بتوانند پیروز شوند و از نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی می‌ترسند و می‌دانند اگر حمله کنند قطعاً پاسخ آن را خواهند دید.
تا هر وقت به اصول، آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های اسلام پای بند هستیم تهدید داریم
حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه نیروهای مسلح ما به این بازدارندگی رسیدند و امروز قدرت همین نیروهای مسلح و توان آن‌ها سایه تهدید را از سر کشور برداشته است، ادامه داد: بعد از جنگ، نیروهای مسلح چند اصل را برای خود ثابت کردند از جمله اینکه تا هر وقت به اصول، آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های اسلام پای بند هستیم تهدید داریم و دوم اینکه تهدید ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد مانند فرهنگی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و فرهنگی و یک گزینه که مرتب دشمن به رخ می‌کشد تهدید نظامی است.
وی عنوان کرد: اگر دشمنی مثل آمریکا می‌خواهد حمله کند باید از یک تحرک، سرعت و نیروی واکنش سریع برخوردار باشد و حداقل در زمینه دریایی و هوایی بر ما برتری داشته و علاوه بر این باید توان سایبری و قدرت ناوبری، نظامی و توان جنگ الکترونیک هم داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمن برای غلبه بر جمهوری اسلامی ایران باید در نیروی دریایی و هوایی از ما توانمندتر باشد، عنوان کرد: افرادی که با فرهنگ و اندیشه عاشورایی و اسلامی آگاهی ندارند امروزه در مقابله با استکبار جهانی به سازش و تعامل روی می‌آورند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که می‌گویند جمهوری اسلامی نمی‌تواند آمریکا را نابود کند مانند کبک‌هایی هستند که سر خود را زیر برف کرده‌اند، گفت: هیچ قانونی وجود ندارد که کشوری که قدرت نظامی بیشتری دارد در جنگ پیروز می‌شود و نمونه بارز این موضوع جنگ تحمیلی در گذشته و نابودی داعش در امروز است.
ما هزینه دشمن را بالا برده‌ایم
حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه باید نقاط قوت دشمن را نا کارآمد و از نقاط ضعفش استفاده کنیم، افزود: در مناطقی که تحت اختیار نیروهای مقاومت است 110 سکوی موشکی وجود دارد که در صورت حمله آنها فعال می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه تمام آرایش داخلی و پایگاه‌های دشمن توسط پهبادهای ما فیلم‌برداری و گرا گیری شده است، اظهار داشت: اگر به ما حمله کنند و قبل از اینکه گرد و غبار موشک آنها به خاک ما برسد موشک‌های ما به قلب تل آویو اصابت خواهد کرد؛ ما هزینه دشمن را بالا برده‌ایم.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس با بیان اینکه فقر، فساد و تبعیض تأثیر متقابل بر هم دارند، تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون مردم هیچ وقت از کمبودها ناراحت نبودند بلکه از تبعیض ناراحت بودند و امروز با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند اما پای انقلابشان ایستاده‌اند.
وی مطرح کرد: رهبری و مردم وظیفه خود را خوب انجام دادند و هر مصیبتی امروز داریم از خواص و حلقه وسط است و این خواص بودند که کمر علی(ع) را شکستند لذا باید این‌ها اسلامی شوند.
حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه ابزارهای فساد گسترش یافته است، افزود: در فتنه اخیر هزینه فیلترینگ تلگرام را پرداخت کردیم ولی برخی از مسئولان با آن مقابله کردند و با افتخار اعلام کردند نمی‌گذاریم تلگرام فیلتر بماند.
وی ابراز داشت: امروز عامل طلاق 46 درصدی همین فضای مجازی است که آیا در چنین جامعه‌ای می‌توان دوام و ثبات ایجاد کرد؟
نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه رهبری در خصوص سامان بخشی فضای مجازی بارها به مسئولین تذکر دادند، گفت: در خصوص فضای مجازی امروز باور نکردیم جنگ است و قرار گاهی فعال وجود ندارد و نیاز به یک بازنگری جدی داریم.
انقلاب اسلامی معجزه تاریخ بود
وی افزود: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن نبود بلکه معجزه تاریخ بود و امروز تنها راه حل مشکل امام محور بودن و پشت سر ولی فقیه حرکت کردن است و با داشتن روحیه انقلابی و مدیرت جهادی می‌توان به موفقیت رسید.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/21225/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اضافه شدن 6 دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

4 تن مواد مخدر در استان قم کشف شد

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد

چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد

ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی

حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»

پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد

120 ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه 27 فروردین قم

امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد

حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

23هزار و 500 سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صفحه نخست روزنامه‌های قم سه شنبه 28 فروردین ماه 1403

چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد

سال گذشته 19 هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد

زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است

پلمب 80 گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

تقویم روز و اوقات شرعی سه‌شنبه 28 فروردین 1403 افق قم

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم

اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در 71 آرایشگاه زنانه قم

اجرای طرح ناظران افتخاری در قم

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

حمایت دانشگاهیان قم از عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»

لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم

واگذاری 80 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

80 مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند

میزبانی قم از لیگ بسکتبال جوانان کشور

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

پیام هشدار جدید و بی سابقه ایران به اسرائیل

طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در 71 آرایشگاه زنانه قم اجرا شد

معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال 1402

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

چند روز آینده آب و هوای این استان ها رویایی می شود

بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال