«سِّر اشک» در اربعین حسینی رونمایی شد
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 11:43:21
|
|
عصر قم - اولین اثر استاپموشن خانواده هنری تبلیغی عقیق با عنوان «سِر اشک» و با موضوع روایت واقعه عاشورا شب گذشته، هشتم آبان رونمایی شد. محمدحسین علیزاده، کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، گفت: خانواده هنری تبلیغی عقیق از مجموعههای فعال فرهنگی هنری است که به دنبال ارائه شیوههای نوین تبلیغی در عرصه قرآن و عترت است که در یک ماه گذشته اثر فاخر «مهاجران الیالله» را ویژه قاریان شهید منا منتشر کرد. وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کربلا و اهمیت پرداختن به روشهای نوین تبلیغی و به کاربردن شیوهها، فنون و قالبهای جدید هنری اولین اثر استاپ موشن گروه تبلیغی هنری عقیق تولید و عرضه شد. کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» اظهار کرد: تهیه کنندگی این اثر به عهده خانواده هنری تبلیغی عقیق بود که در دهه اول محرم امسال در شهر قم تولید شد و روز اربعین به نمایش در آمد. وی تصریح کرد: این کلیپ که در سبک استاپ موشن تولید شده، ظرف یک ماه و با ثبت بیش از هزار فریم عکس، مرحله ثبت تصویر را پشت سر گذاشت. علیزاده عنوان کرد: کلیپ سر اشک روایتی است ساده از واقعه عاشورا و استعارهای است از 72 لالهای که پرپر شدند و اشکهایی که جاری شدند که با تکنیک استاپ موشن به تصویر کشیده شده است، تکنیک استاپ موشن حس زنده بودن کار را بیشتر به بیننده القا می کند و آمیخته ای از هنر و صنعت است. وی یادآور شد: علاوه بر مجری طرح که خانواده هنری تبلیغی عقیق بود، امینحسین علیپور ایدهپرداز، مهدی بدوی تدوینگر و حسین رضاییفرد نیز کار صداگذاری این اثر را به عهده داشت. انتهای پیام
http://www.Qom-Online.ir/fa/News/69069/«سِّر-اشک»-در-اربعین-حسینی-رونمایی-شد
|