عصر قم

آخرين مطالب

هفته ورزشی قم

بانوان کاراته در صدر، بازگشت طلایی دوباره یک قهرمان ورزشی

بانوان کاراته در صدر، بازگشت طلایی دوباره یک قهرمان
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم- در هفته گذشته ورزشکاران قم در حالی در لیگ های مختلف ورزشی به مصاف حریفان خود رفتند که بانوان تکواندوکار قم صدرنشین سوپر لیگ کشور شدند و کشتی گیر قمی نیز پس از مدتها دوری از میادین ورزشی، بازگشتی طلایی را در انتخابی تیم ملی رقم زد.
به گزارش ایرنا، سوپر لیگ کاراته بانوان و آقایان، انتخابی تیم ملی کشتی، لیگ های برتر و دسته اول فوتبال و فوتسال از جمله میادینی بود که شاهد زورآزمایی ورزشکاران قم در رقابت با حریفان خود بود.
صدر نشینی بانوان در تکواندو، ثبت 2 پیروزی و یک شکست در سوپر لیگ کاراته آقایان، بازگشت دوباره یک قهرمان با طلای انتخابی تیم ملی کشتی، تساوی در بهبهان و سقوط قم در جدول لیگ برتر فوتسال و پیروزی الماس قم برابر صدرای شیراز از جمله مهمترین سرخط های خبری اخبار ورزشی قم در هفته گذشته است.
** سوپر لیگ کاراته بانوان/ قم صدرنشین شد
رقابت‌های سوپر لیگ کاراته زنان کشور در حال برگزاری است و 2 هفته از این رقابت‌ها سپری شده است و استان قم امسال یک تیم در این رقابت‌ها دارد که این اتفاق برای نخستین بار رخ داده است.
این مسابقات در قالب 2 گروه برگزار می‌شود که تیم مرداس قم در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته و در پایان هفته دوم سوپر لیگ در صدر جدول قرار دارد و امید اول صعود به مرحله نهایی و حتی قهرمانی است.
در دیدارهای هفته دوم این رقابت‌ها تیم مرداس قم 2 بازی برگزار کرد که ابتدا توانست 16 بر 12 برابر باشگاه پیام پیروز شود و سپس 16 بر 11 از سد تیم هیئت کاراته استان گیلان عبور کرد تا در صدر جدول قرار بگیرد.
**سوپر لیگ کاراته آقایان/ 2 پیروزی و یک شکست
در سومین هفته از سوپر لیگ کاراته مردان کشور که در سالن افراسیابی تهران برگزار شد تیم کاراته انقلاب قم 3 مسابقه برگزار کرد که در اولین دیدار خود بازنده شد اما دو مسابقه بعدی خود را با پیروزی به پایان رساند.
در این مسابقات تیم انقلاب قم در گروه دوم ابتدا 21 بر 7 برابر آذر پینار تبریز شکست خورد و سپس با نتایج 29 بر صفر عقاب بروجرد و 21 بر 7 هیئت گیلان را برد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی گروه دوم سر و سامان بخشد.
**انتخابی تیمی ملی/ بازگشت دوباره یک قهرمان با درخشش کشتی‌گیران قم
رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی در دو بخش آزاد و فرنگی هفته گذشته طی 3 روز در تهران برگزار شد که سهم کشتی گیران قمی کسب یک طلا و دو برنز در کشتی فرنگی و یک مدال برنز در کشتی آزاد بود.
بهترین نتیجه برای کشتی گیران قمی دراین مسابقات در کشتی فرنگی و در دسته 82 کیلوگرم به دست آمد که هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر باتجربه و میدان دیده کشتی قم بازگشتی دیدنی به میادین داشت و توانست با پیروزی بر جمال اسماعیلی، کشتی گیر تهرانی قهرمان این دسته شود و نشان دهد برای موفقیت انگیزه دارد.
دو کشتی‌گیر جوان قمی در کشتی فرنگی روی سکوی سوم قرار گرفتند به طوری که در وزن 60 کیلوگرم رضا مردی و در وزن 63 کیلوگرم محمد جواد رضایی توانستند در جمع برترین‌ها قرار بگیرند و کشتی قم را در جایگاه سوم این اوزان قرار دهند.
** لیگ برتر فوتسال/ تساوی در بهبهان، سقوط قم در جدول
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال میهمان تیم فوتسال اهورای بهبهان شد که با تساوی در این رقابت و از دست دادن 2 امتیاز ارزشمند در کنار تیم های فرش آرا و حفاری اهواز 38 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل منفی چهار از رده سوم این جدول به رده پنجم سقوط کرد.
تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیما و اهورای بهبهان در حالی هفته گذشته در بهبهان برابر هم به میدان رفتند که تیم سوهان محمد سیما در هفته گذشته این رقابت ها با پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز شیرین در سالن مملو از تماشاگر شهید حیدریان قم، به رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرده بود.
** لیگ دسته اول فوتبال امید/ صبا سه امتیاز ازبعثت کرمانشاه گرفت
تیم فوتبال امید صبای قم که شانس صعود خود در لیگ دسته اول امیدهای کشور را از دست داده است پس از چند نتیجه نامطلوب سرانجام به یک پیروزی شیرین دست یافت و وضعیت خود را در جدول مرحله نخست گروهی این مسابقات بهبود بخشید.
تیم‌های فوتبال امید صبای قم و بعثت کرمانشاه هفته گذشته در ورزشگاه شهید حیدریان قم با هم دیدار کردند که در این دیدار تیم امید صبای قم موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و پیروزی دیگری در این رقابت‌ها به دست بیاورد.
شاگردان مسعود خسروی که در این فصل با وجود مواجهه با مشکلات فراوان نتایج خوبی به دست آورده‌اند شانسی بابت صعود به مرحله دوم ندارند اما پیروزی بر بعثت کرمانشاه به عنوان یک نتیجه روحیه بخش به آن‌ها کمک می‌کند در بازی‌های باقی مانده به دنبال ارتقای رتبه خود از میانه جدول به بالای جدول باشند.
** لیگ دسته اول فوتسال/ پیروزی الماس قم برابر صدرای شیراز
هفته چهاردهم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول کشور هفته گذشته برگزار شد و تیم الماس شهر قم با پیروزی خانگی 4 بر 3 برابر نماینده فارس، امید خود برای بقا در لیگ دسته اول را حفظ کرد گرچه الماس شهر برای بقا باید در بازی‌های آینده نتایج متفاوتی نسبت به گذشته کسب کند.
تیم صدرای شیراز که پیش از این در انتهای جدول قرار داشت با این شکست شانسی برای بقا در لیگ دسته اول ندارد اما الماس شهر قم تیم ماقبل آخر جدول است و برای بقا باید در بازی‌های آتی امتیازات قابل توجهی را جمع آوری کند و چهره‌ای دگرگون شده به نمایش بگذارد.
در لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم‌ها در 2 گروه 9 تیمی قرار دارند که طی 18 هفته با هم رقابت می‌کنند و 2 تیم انتهای جدول هر گروه به دسته دوم سقوط می‌کنند و این وضعیت شرایط تیم الماس شهر را بحرانی کرده است.
** لیگ دسته دوم فوتسال/ امید دلسوختگان به بخت صعود
تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم که امسال به نمایندگی از قم در لیگ دسته دوم فوتسال ایران حضور دارد با پیروزی بر هیئت فوتبال فارسان در رده دوم جدول مرحله گروهی قرار گرفت.
نماینده فوتسال قم که در مرحله گروهی رقابت سختی با سایر تیم‌های حاضر در این گروه دارد روز جمعه در قم به دیدار تیم هیئت فوتبال فارسان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.
پیروزی بر هیئت فارسان به تیم مجمع دلسوختگان اهل بیت قم کمک کرد تا با کسب 12 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های پیمان شهرداری شاهرود و پدیده فیروزکوه در رده دوم جدول 6 تیمی گروه خود قرار گیرد.
7404/ 6133/

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/77241/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

داستانک/ گره های زندگی

راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم

وزیر کشور: در "طرح نور" اساس کار، اصلاح با تذکر است

وکیل توماج صالحی: رای پرونده موکلم صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده

تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در بافت تاریخی زواره اصفهان

تداوم روند افزایش دمای هوای قم تا آخر هفته

برگزاری دوره آموزش مبانی انقلاب اسلامی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران

ماجرای کشف جسد یک زن 59 ساله در تالش

دوش آب سرد بگیریم یا نه؟

از علائم تا درمان سرطان تخمدان

رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ

بی‌بی‌سی فارسی و منافع انگلیس در ایران: نگاهی به تاریخ پیچیده یک رسانه

پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم

صادرات 12 هزار تُن کالا از قم در فروردین 1403

تحقق 79 درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین

پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

رییس دیوان عالی: قضات درباره حجاب احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود

قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد

جزئیاتی جدید از سرو آزادانه "قلیان اکسیژن" در برخی استان ها

پلمب مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم

اگر در گوشمان آب رفت چکار کنیم؟

آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

بزرگترین شاعر شیعی کشمیر

گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد

تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم

مرور مهم‌ترین اخبار سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 قم

آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی از زبان وکیل خانواده

آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها

توضیحات رئیس محیط زیست درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی

بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی

خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد

خبر جدید و مهم برای دارندگان سهام عدالت

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

واژگونی اتوبوس 11 مصدوم برجا گذاشت

قتل پدر با اجیر کردن 2 مرد؛ دختر جوان: پدرم نمیگذاشت در یک خانه مجردی زندگی کنیم

خوردن این غذاها در شب باعث سوزش معده می‌شود

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

اختصاص 38 هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم

صفحه نخست روزنامه‌های قم چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403

بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

27 رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود

ماجرای مرگ مشکوک دانشجوی دندانپزشکی چه بود؟

وضعیت خیابان‌های زرند کرمان بعد از بارش شدید باران