عصر قم

آخرين مطالب

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

شناخت دشمن و خنثی کردن توطئه‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سیاسی

  بزرگنمايي:

عصر قم - قم- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نگاه ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صرفا جشن و آیین نیست، بلکه شناخت دشمن و خنثی کردن توطئه‌ها مورد توجه جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، نصرت الله لطفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با موضوع «تشریح فعالیت‌های کمیته اطلاع رسانی جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که در صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه اعضای محوری و عضو خانواده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هستند، اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و از 21 بهمن سال 97 استقرار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است؛ واژه 40 به عنوان بلوغ و دوره تکامل است و ما هم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با یک نگاه ویژه در سطح کشور دنبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه که صریحاً با عنوان 40 سالگی انقلاب ایران را مخاطب قرار داد و ندیدن 40 سالگی انقلاب ایران را دستور کارش قرار داده و در مقام عمل اقدامات رذیلانه را انجام دادند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: مشاور امنیت ملی کاخ سفید در نشست منافقین در پاریس بحث 40 سالگی را مطرح کرد و درساختار حکومتی آمریکای جهانخوار در کوتاه مدت وزیر خارجه، مشاور امنیت ملی، مسئول میز ایران در وزارت خارجه تغییر کرد و افراد معاندتری نسبت به نظام اسلامی ایران روی کار آمدند؛ ما هم با درک شرایط بیش از آنچه برنامه داشتیم خودمان را برای یک بزرگداشت زیبنده و مطلوب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به هیچ عنوان با پیشرفت‌های کشورهای همسایه و حتی کشورهای صنعتی قابل مقایسه نیست و ایران اسلامی بسیار موفق‌تر از آنها بوده است ، عنوان کرد: در راستای شناخت وظیفه و عمل بهنگام باید پا را فراتر از جشن و بزرگداشت 40 سالگی گذاشت و شناخت دشمن و محیا شدن برای مقابله با دشمن را مورد بررسی قرار دهیم .
لطفی بیان کرد: نظام سلطه از طلیعه پیروزی انقلاب در سال 1357 و حتی در ماه‌های اوج انقلاب تلاش کرده تا انقلاب پیروز نشود و انواع توطئه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در راستای تضعییف و براندازی نظام به کار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه با امدادهای غیبی، هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همه توطئه‌ها تبدیل به فرصت شد و شاهد رشد و بالندگی در همه عرصه‌ها بودیم، تصریح کرد: امروزه این نظام سلطه مأیوس از گزینه نظامی و با اعتراف به کارساز نبودن تحریم‌های 40 سال گذشته، به صورت مستقیم مردم را هدف قرار داده است و وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی گفته که مردم برای ادامه زندگی و حتی تغذیه باید گوش به فرمان و تابع نظرات آمریکا باشند.
رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: نظام سلطه با راه اندازی و تقویت 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و استخدام عناصر خائن از بین منافقان و تقویت شبکه مجازی به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب، سیاه نمایی، مأیوس کردن مردم از آینده، کاهش اعتماد و امید مردم به نظام و تلاش مذبوحانه برای تجهیز مردم برای مقابله با نظام هستند.
ارائه عملکرد 40 ساله دستگاهای اجرایی به صورت مستدل و منطقی
وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های محوری و اساسی ما در کل کشور و استان قم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین کارنامه 40 ساله نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات مستدل منطقی و باور پذیر، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، بازخوانی شعارهای انقلاب اسلامی است و بررسی نقش مردم و نقش بی بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و استمرار و بالندگی این نظام مقدس است.
لطفی اظهار داشت: همه مجموعه نظام، همه قوا، شخصیت‌های لشکری و کشوری در قالب یک ستاد گرد هم جمع شدند و نگاه ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا جشن و آیین نیست، البته بخشی از فعالیت ما به شکرانه پیروزی است. ولی بخش اصلی این است که توطئه‌های دشمن را با روشنگری خنثی کنیم.
وی گفت: دشمن هم به این واقعیت معترف است که امکان براندازی هر نظامی غیر از نظام متکی به مردم وجود دارد، دشمن به نتیجه رسیده که با توان اقتصادی و نظامی امکان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و به دنبال چالش از منظر اقتصادی هستند تا مردم را رو در روی نظام قرار دهند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه هر جایی خوب روشنگری و تبیین کردیم مردم فهیم و زمان شناس در صحنه حضور پیدا کردند، ادامه داد: در یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همه اقشار جامعه با وجود ماه‌ها گرانی کمر شکن به صحنه آمدند تا بگویند بین ما، ولایت فقیه و نظام جدایی نخواهد بود.
لطفی بیان کرد: همه ظرفیت کشور برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیج شدند و 21 کارگروه در کشور و 13 کارگروه برای هر استان تعریف شده و در ستاد مرکزی افرادی از قوای سه‌گانه و شخصیت های فرهنگی و حوزوی حضور دارند.
رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند عملکرد 40 سال خود را به صورت مستدل، منطقی و باور پذیر ارائه دهند.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/71280/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

ارتفاعات زیبای کفتار کوه در شمال شهر قنوات+فیلم

71 هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور

نیروی دریایی ارتش در کنار مردم سیل‌زدۀ سیستان‌وبلوچستان

پیش بینی آلزایمر 12 سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم

پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

کنکور 1403 در قم با حضور بیش از 17 هزار داوطلب

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

کنکور سراسری سال1403 در قم آغاز شد

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط 4 برادر

تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

روند دمای هوای قم تا اواسط هفته آینده افزایشی است

ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403

تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم

واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

این ادویه پیری را شکست می‌دهد

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

رییس سازمان سنجش: برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند

قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی است

صفحه نخست روزنامه‌های قم، 6 اردیبهشت

مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

وضعیت شهر حاجی آباد زیرکوه در پی شکسته شدن 2 سد خاکی

جزئیات آزمون سراسری از زبان وزیر علوم

ترافیک پرحجم و روان در کندوان و هراز

13 خیابان بن‌بست قم بازگشایی شد

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

تو که با عاشقان درد آشنایی

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری مشخص شد