«سِّر اشک» در اربعین حسینی رونمایی شد
فرهنگی
بزرگنمايي:
عصرقم- محمدحسین
علیزاده، کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» گفت: خانواده هنری تبلیغی عقیق از مجموعههای فعال فرهنگی هنری است که
به دنبال ارائه شیوههای نوین تبلیغی در عرصه قرآن و عترت است که در یک
ماه گذشته اثر فاخر «مهاجران الیالله» را ویژه قاریان شهید منا منتشر کرد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کربلا و اهمیت پرداختن به
روشهای نوین تبلیغی و به کاربردن شیوهها، فنون و قالبهای جدید هنری
اولین اثر استاپ موشن گروه تبلیغی هنری عقیق تولید و عرضه شد.
کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» اظهار کرد: تهیه کنندگی این اثر به
عهده خانواده هنری تبلیغی عقیق بود که در دهه اول محرم امسال در شهر قم
تولید شد و روز اربعین به نمایش در آمد.
وی تصریح کرد: این کلیپ که در سبک استاپ موشن تولید شده، ظرف یک
ماه و با ثبت بیش از هزار فریم عکس، مرحله ثبت تصویر را پشت سر گذاشت.
علیزاده عنوان کرد: کلیپ سر اشک روایتی است ساده از واقعه عاشورا
و استعارهای است از 72 لالهای که پرپر شدند و اشکهایی که جاری شدند که
با تکنیک استاپ موشن به تصویر کشیده شده است، تکنیک استاپ موشن حس زنده
بودن کار را بیشتر به بیننده القا می کند و آمیخته ای از هنر و صنعت است.
وی یادآور شد: علاوه بر مجری طرح که خانواده هنری تبلیغی عقیق
بود، امینحسین علیپور ایدهپرداز، مهدی بدوی تدوینگر و حسین رضاییفرد
نیز کار صداگذاری این اثر را به عهده داشت.
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/69077/