جلوگیری از 120 هزار سفر درونشهری با ارائه خدمات غیرحضوری آبفا
اجتماعی
بزرگنمايي:
عصر قم -
رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با تقویت و ارتقای مرکز 122 سالانه بیش از 120 هزار تردد شهری با استفاده از ظرفیت این مرکز حذف میشود.
به گزارش ایسنا منطقه قم، دکتر علی جان صادق پور با بیان اینکه ارائه خدمات در مبدأ در تمام زمینهها در سالهای اخیر در دستور شرکت آب و فاضلاب استان قم قرارگرفته است گفت: بر همین اساس با تقویت و ارتقای مرکز 122 سالانه بیش از 120 هزار تردد شهری با استفاده از ظرفیت این مرکز حذف میشود.
وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکتهای آب و فاضلاب در ارائه خدمات مشتریمدارانه و کمک به بهبود فضای زیست شهری خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات 122قم با پاسخگویی تلفنی به همه موضوعات مطرح شده از سوی مشترکین، تمام درخواستهای فروش، پس از فروش، فوریتی، بررسی صورتحساب و شکایات را ثبت و پیگیری میکند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به افزایش اطمینان مردم به مرکز 122 آبفای قم گفت: در تلاش هستیم تا با بهبود خدماترسانی به ویژه در زمان کمتر به مردم، اعتمادی که به این سامانه شده است را تقویت کنیم.
وی همچنین با اشاره به ارائه 22 خدمت از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری به مردم خاطرنشان کرد: تمام این خدمات در هر ساعتی از شبانهروز و در تمام روزهای هفته قابل ارائه است.
دکتر صادق پور با اشاره تقویت سه منطقه امور مشترکین آبفا و استقرار امور شهرها در شهرهای تابعه اظهار کرد: با سیاست تمرکززدایی که در دستور کار شرکت است زمینه سهولت دسترسی مردم به مناطق امور مشترکین را فراهم کردیم تا به آسانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به افزایش ارتباطات و تعاملات شرکت آب و فاضلاب با مشترکین، خاطرنشان کرد: با مجموع اقدامات انجام شده، مراجعات حضوری به واحدهای مختلف شرکت آب و فاضلاب کاهش یافته و رضایتمندی نسبی مشتریان را به دنبال داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تمام جمعیت شهری تحت پوشش آب باکیفیت و مطلوب هستند عنوان کرد: در تابستان گذشته حتی یک مورد قطعی آب برنامهریزیشده ناشی از کمبود آب یا به دلیل نبود امکانات و تأسیسات نداشتیم؛ موارد قطع آب هم که اتفاق افتاده به دلیل تعمیرات شبکه، وصل انشعاب، اصلاح، توسعه و بازسازی بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم قدمهای مثبتی که در راستای خدمترسانی به مردم برداشته شده است با راهنمایی و نظارت بیشتر از گذشته تقویت شود.
230 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 آبفای قم
علی اصغر جعفری کافی آباد، مدیر مرکز 122 آبفای قم نیز در این جلسه با اشاره به اطلاعات و آمار ثبت شده در این مرکز اظهار کرد: در سال گذشته حدود 230 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 قم ثبت شده که حدود 50 درصد از تماسهای مفید آن مربوط به خدمات غیر فوریتی است که از این نظر در صنعت آب و فاضلاب رکورددار هستیم.
وی با بیان اینکه در گذشته بیشتر خدمات غیر فوریتی، مستلزم حضور متقاضیان در دفاتر ارائه خدمات، بود، یادآور شد: در سالهای اخیر با گسترش خدمات مرکز 122 به عنوان مرکز جامع ارتباطات و خدمات، بخش زیادی از این مراجعات حذف شده است که در همین راستا سال 96 بیش از 60 هزار خدمتی که مستلزم مراجعه مشتریان بوده به صورت تلفنی ارائه شده است.
انتهای پیام
-
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸:۲۹
-
۴۷ بازديد
-
-
عصر قم
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/67520/