آخرين مطالب

جلوگیری از 120 هزار سفر درون‌شهری با ارائه خدمات غیرحضوری آبفا اجتماعي

جلوگیری از 120 هزار سفر درون‌شهری با ارائه خدمات غیرحضوری آبفا

  بزرگنمايي:

عصر قم -
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با تقویت و ارتقای مرکز 122 سالانه بیش از 120 هزار تردد شهری با استفاده از ظرفیت این مرکز حذف می‌شود.
به گزارش ایسنا منطقه قم، دکتر علی جان صادق پور با بیان اینکه ارائه خدمات در مبدأ در تمام زمینه‌ها در سال‌های اخیر در دستور شرکت آب و فاضلاب استان قم قرارگرفته است گفت: بر همین اساس با تقویت و ارتقای مرکز 122 سالانه بیش از 120 هزار تردد شهری با استفاده از ظرفیت این مرکز حذف می‌شود.
وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت‌های آب و فاضلاب در ارائه خدمات مشتری‌مدارانه و کمک به بهبود فضای زیست شهری خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات 122قم با پاسخگویی تلفنی به همه موضوعات مطرح شده از سوی مشترکین، تمام درخواست‌های فروش، پس از فروش، فوریتی، بررسی صورتحساب و شکایات را ثبت و پیگیری می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به افزایش اطمینان مردم به مرکز 122 آبفای قم گفت: در تلاش هستیم تا با بهبود خدمات‌رسانی به ویژه در زمان کمتر به مردم، اعتمادی که به این سامانه شده است را تقویت کنیم.
وی همچنین با اشاره به ارائه 22 خدمت از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری به مردم خاطرنشان کرد: تمام این خدمات در هر ساعتی از شبانه‌روز و در تمام روزهای هفته قابل ارائه است.
دکتر صادق پور با اشاره تقویت سه منطقه امور مشترکین آبفا و استقرار امور شهرها در شهرهای تابعه اظهار کرد: با سیاست تمرکززدایی که در دستور کار شرکت است زمینه سهولت دسترسی مردم به مناطق امور مشترکین را فراهم کردیم تا به آسانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به افزایش ارتباطات و تعاملات شرکت آب و فاضلاب با مشترکین، خاطرنشان کرد: با مجموع اقدامات انجام شده، مراجعات حضوری به واحدهای مختلف شرکت آب و فاضلاب کاهش یافته و رضایت‌مندی نسبی مشتریان را به دنبال داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تمام جمعیت شهری تحت پوشش آب باکیفیت و مطلوب هستند عنوان کرد: در تابستان گذشته حتی یک مورد قطعی آب برنامه‌ریزی‌شده ناشی از کمبود آب یا به دلیل نبود امکانات و تأسیسات نداشتیم؛ موارد قطع آب هم که اتفاق افتاده به دلیل تعمیرات شبکه، وصل انشعاب، اصلاح، توسعه و بازسازی بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم قدم‌های مثبتی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم برداشته شده است با راهنمایی و نظارت بیشتر از گذشته تقویت شود.
230 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 آبفای قم
علی اصغر جعفری کافی آباد، مدیر مرکز 122 آبفای قم نیز در این جلسه با اشاره به اطلاعات و آمار ثبت شده در این مرکز اظهار کرد: در سال گذشته حدود 230 هزار تماس تلفنی با مرکز 122 قم ثبت شده که حدود 50 درصد از تماس‌های مفید آن مربوط به خدمات غیر فوریتی است که از این نظر در صنعت آب و فاضلاب رکورددار هستیم.
وی با بیان اینکه در گذشته بیشتر خدمات غیر فوریتی، مستلزم حضور متقاضیان در دفاتر ارائه خدمات، بود، یادآور شد: در سال‌های اخیر با گسترش خدمات مرکز 122 به عنوان مرکز جامع ارتباطات و خدمات، بخش زیادی از این مراجعات حذف شده است که در همین راستا سال 96 بیش از 60 هزار خدمتی که مستلزم مراجعه مشتریان بوده به صورت تلفنی ارائه شده است.
انتهای پیام





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

10 درصد از خانه های قم،خالی است/خانه های خالی در قم رشد 80 درصدی دارد

عدم نظارت بر سایت های مسکن، قیمت ها را افزایش داد/300 دفتر مشاور املاک در قم مجوز ندارند

کاشت اکالیپتوس در شهر ممنوع شده است

اهدای عضو 12 بیمار مرگ مغزی در قم

بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب دارای کسرخدمت ایثارگری

توبه از معصیت‌ها را برای لحظه مرگ نگذاریم

یک جوان در رودخانه روستای قلعه چم قم غرق شد

1190 میلیارد ریال برای مددجویان کمیته امداد قم اختصاص یافت

بازار کهنه قم با خطر بالقوه آتش سوزی مواجه است

عزم جدی مسئولان قم توسعه حجاب و عفاف است

نهضت سوادآموزی از برکات انقلاب اسلامی است

آمار روزه خواری در قم پایین است

لزوم حساسیت ادارات استان در برابر معضلات فرهنگی

صلابت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران ظهور از سراسر عالم است

آماده باش تاکسی‌های سواری جهت خدمت رسانی در شب های قدر

پیش بینی رگبار و رعد و برق در روزهای آینده/توصیه های هواشناسی به کشاورزان و باغداران

11 زن در یکی از استخرهای قم دچار مسمومیت شدند

کمبود شکر در قم وجود ندارد

توزیع 200 سبد کالا میان زندانیان آزاد شده

عدم ارائه خدمات به مشمولان غایب در قم

9527 کودک در قم علیه بیماری فلج اطفال واکسینه شدند

مشکلات جامعه ایثارگری قم در دست پیگیری است

مرگ تدریجی یک تالاب

باند 11 نفره جرایم سایبری در قم منهدم شد

کشف بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

دستگیری باند 11 نفره جرایم سایبری در قم

تدابیر لازم برای کنترل سیلاب احتمالی درقم باید اندیشیده شود

پل های عابرپیاده قم مجهز به آسانسور می شوند

قطع برق در بخش های قم مشکل ساز است

شورای اطلاع رسانی به دنبال ایجاد ساختارهای نوین ارتباطی درقم است

303هزار قمی تحت پوشش بسیج کنترل فشار خون قرار می گیرند

وضعیت فاضلاب پردیسان قم بحرانی است

پل های عابرپیاده قم مجهز به آسانسور می شود

تلفات سالیانه تصادف های قم معادل سقوط یک فروند هواپیماست

46 درصد تصادفات منجر به فوت درقم مربوط به موتورسواران است

وضعیت فاضلاب پردیسان بحرانی است

دستگیری 12 نفر به علت سوء استفاده از دفترچه‌های بیمه درمانی در قم

2 وقف جدید به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان در قم ثبت شد

پلمب 35 واحد صنفی در اجرای طرح برخورد با روزه خواری در قم

پلمب 35 واحد صنفی با اجرای طرح برخورد با روزه خواری در قم

35 واحد صنفی متخلف در قم پلمپ شد

پلمپ 35 واحد صنفی با اجرای طرح روزه خواری در قم

امام حسن مجتبی(ع)، سبط اکبر و سرور جوانان اهل بهشت

عوامل صلح امام حسن(ع)/ امامی که دو بار اموال خود را به فقرا بخشید

شهر قم، روزی 1 میلیارد و 300 هزار تومان هزینه نگهداری دارد

رسانه و روابط عمومی نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ویژه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها

روابط عمومی نباید دیواری بین رسانه و مدیران باشد

مردم قم صدها جلد قرآن و مفاتیح به سیلزدگان اهدا کردند