عصر قم

آخرين مطالب

فرمانده ناجا: هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد اجتماعی

  بزرگنمايي:

عصر قم - قم - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که امروز هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد گفت: ممکن است تحرکاتی در برخی نقاط دیده شود که این در همه نقاط دنیا نیز مشاهده می شود، اما در هیچ نقطه ای از ایران، ناامنی نداریم.
به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که این امنیت به رغم وجود تنوع قومیت، مذهب و عقاید مختلفی که خیلی خوب در کنار هم جمع شده اند، به دست آمده است، افزود: البته مشکلات و جرایمی نیز در کشور وجود دارد که وظیفه داریم قاطعانه با آنها برخورد کنیم، ولی این نعمت بزرگ امنیت حاصل خون شهداست و همه وظیفه داریم از آن پاسداری کنیم.
وی ادامه داد: ناجا در برقراری امنیت سهم موثری دارد و البته همه دستگاه ها در این امر مهم دخیل هستند و هدایت های رهبر معظم انقلاب، هوشمندی مردم، حضور دستگاه های اطلاعاتی و قضایی و شورای تامین در صحنه های مختلف منجربه تامین امنیت خوبی در کشور شده است.
وی اضافه کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با وجود طوفان های سهمگین همچنان مستحکم ایستاده و برخی تحرکات نمی تواند به پایه های استوار این نظام خدشه ای وارد کند.
اشتری گفت: خیلی ها به دنبال بی ثباتی کشور هستند، اما به لطف خداوند متعال، هدایت های رهبر معظم انقلاب، ایستادگی مردم و جانفشانی نیروهای مسلح هرگز نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی با اشاره به این که نقشه های دشمن هر روز پیچیده تر از گذشته می شود، افزایش امکانات و اشراف اطلاعاتی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: خدا را شاکر هستیم که در کشوری زندگی می کنیم که از نعمت امنیت برخوردار هستیم.
وی با اشاره به سخنان سخیف دشمن و رییس جمهور کم عقل آمریکا گفت: او نیز همانند دیگر روسای جمهوری این کشور کنار خواهد رفت و منفور دنیا و ملت خود می شود.
اشتری اضافه کرد: وزیر خارجه آمریکا نیز، 12 بند برای براندازی نظام تنظیم کرده است، اما او مردم ایران و قدرت و بنیه دفاعی و نیروهای مسلح ما را نشناخته است.
وی با تاکید بر آمادگی هرچه بیشتر مردم، مسئولان، اعضای شورای تامین استان ها، نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و قضایی گفت: باید بیش از گذشته هوشیار باشیم و هر حرکتی را زیر ذره بین داشته باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده ملتی که بر خداند، توکل و بر ائمه اطهار(ع)، توسل دارد و از ولی فقیه پیروی می کند هیچ گاه شکست نمی خورد و پیروزی از آن مردم شریف ایران اسلامی است.
اشتری گفت: مردم ایران با وجود همه سختی ها، تحریم ها و تهدیدها همچنان پای انقلاب و آرمان های بلند حضرت امام ایستاده اند و در صحنه های مختلف حضور دارند.
وی با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان دست به توطئه های مختلفی از جمله ایجاد بحران در نقاط مرزی و جنگ تحمیلی زدند، گفت: در مقطعی جنگ بر ما تحمیل شد که آمادگی نداشتیم و امکاناتی که بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم نیز وجود نداشت، دشمن با تمام توان و حمایت کشورهای مختلف از جمله آمریکا به جنگ ما آمد ولی مردم به لطف خداوند، هدایت های امام راحل و ایثارگری و از خودگذشتگی توانستند پیروز شوند.
اشتری، جنایت های منافقان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در برخی از روزها 50 تن در تهران به دست این گروهک شهید می شدند و وجود 17 هزار شهید ترور نشاندهنده اوج جنایت های منافقان است، اما مردم استقامت کردند و در مقابل توطئه های دیگر نیز ایستادگی کرده و به طور حتم امروز نیز پیروز میدان خواهند شد.
فرمانده ناجا همچنین با اشاره به اهمیت قم در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: این شهر به جهت وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و مردم شریف، عزیز، شهید پرور و ولایت مدار ویژگی خاصی برای کشور دارد و اگر تعابیری که رهبر معظم انقلاب برای مردم متدین خوب قم به کار گرفتند یک بار مطالعه کنیم پی می بریم این مردم چقدر حق به گردن مسئولان دارند و باید قدردان آنها باشیم.
اشتری گفت: به دلیل این اهمیتی که قم برای کشور دارد، سردار آقاخانی که از فرماندهان متدین، ولایی، دلسوز و باتجربه است به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان منصوب شد تا انشاالله با عنایت های حضرت معصومه(س)، هدایت های مراجع تقلید و حمایت ها و همراهی مسئولان بتواند در راستای نظم و امنیت بیش از پیش قم و زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت کند.
وی ضمن قدردانی از زحمات سردار مجتبایی فرمانده سابق انتظامی قم نیز افزود: ایشان در طول دوران مسئولیت خود خدمات بزرگ و شایسته ای انجام داد و قم در خیلی از شاخص های امنیتی توانست ارتقا پیدا کند که این مهم حاصل تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی این استان است.
در این آیین که در تالار مرکزی شهر قم ترتیب یافت، از خدمات سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی سابق قم قدردانی و سردار عبدالرضا آقاخانی به عنوان فرمانده انتظامی جدید این استان معارفه شد.
سردار آقاخانی حدود 6 سال مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان را برعهده داشت که در سال گذشته به عنوان جانشین بازرسی ناجا معرفی شده بود.
سردار مجتبایی نیز که 6 سال مسئولیت فرماندهی انتظامی استان قم را برعهده داشت در ستاد فرماندهی ناجا مشغول به انجام خدمت شد.
1175 /

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/49645/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم

نگرانی از انباشت 20 میلیون تن پسماند ساختمانی در قم

استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد

قم رکوردار آلودگی هوا / شاخص کیفی 19 شهر سالم و پاک ثبت شد

واکنش سازمان ثبت احوال به حذف نام پدر از کارت هوشمند ملی

‌زبان فارسی‌ را مدیون زبان متعادل سعدی هستیم

مهارت آموزی ورزشی 18 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم

تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود 100 تن رسید

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

به مناسبت روز بزرگداشت شاعر و نویسنده بزرگ قرن هفتم، سعدی شیرازی

به بهانه اول اردیبهشت یادروز سعدی شاعر بلند آوازه ایران و جهان‌

به دنیا دل مبند ای دل به فکر توشه ره باش ‏

دستور استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات تیم‌های ورزشی

ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه‌های عمومی قم

جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به 848 هزار و 381 نفر رسید

20 میلیون تن پسماند ساختمانی در قم انباشت شده‌است

زنگ هفته سلامت در قم نواخته شد

جمع آوری روزانه 700 تن زباله و پسماند خانگی در قم

امدادرسانی‌ نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فیلمی از لحظه انفجار مغازه عطرفروشی

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس

امدادرسانی 112 روستا در سیستان و بلوچستان

‏ویدئویی از سرقت با خونسردی کامل و بدون ماسک از پارکینگ و انباری یک مجتمع

قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در چند استان

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

روزانه 700 تن پسماند شهری در قم تولید می‌شود

ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه های عمومی قم

رشد 70 درصدی ساخت کلاس درس در قم

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

تصاویری از خسارت سیل امارات

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

تجهیز40 هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی به سامانه‌ نوین آبیاری