عصر قم

آخرين مطالب

از طلای آسیایی سانداکار قمی تا میزبانی رقابت های فوتسال استعدادهای برتر ورزشی

از طلای آسیایی سانداکار قمی تا میزبانی رقابت های فوتسال استعدادهای برتر
  بزرگنمايي:

عصرقم- در هفته ای که گذشت، آئین افتتاحیه استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور در حالی روز جمعه یکم شهریور ماه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد که با برگزاری 64 بازی تعیین قهرمان این رقابت ها معلوم می شود و قم در تلاش است از فرصت میزبانی برای کسب عنوان در این رقابت ها به خوبی استفاده کند.

کسب طلای آسیای سانداکار قمی، درخشش قمی‌ها با 8 مدال کیک‌بوکسینگ زنان ایران، قهرمانی نیم فصل آریاگرانول قم در لیگ تنیس جوانان ایران، حضور 3 فوتسالیست قمی در اردوی تیم ملی بزرگسالان، عنوان چهارمی پسران والیبالیست قم در مسابقات جوانان کشور، آغاز المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور در قم، پایان دومین هفته مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم و کسب هفت مدال توسط ووشوکاران قم در رقابت‌های کشوری مهمترین عناوین ورزشی قم در هفته گذشته بود.

سانداکار قمی مدال طلای آسیا را به گردن آویخت

مهدی اکبری مقدم، سانداکار قمی در دهمین دور از رقابت های ووشوی جوانان آسیا در برونئی موفق به ایستادن در سکوی نخست و کسب مدال طلای این رقابت ها شد.

سانداکار وزن 56 کیلوگرم ایران روز جمعه هفته گذشته در آخرین روز از دهمین دوره رقابت های ووشوی جوانان آسیا در برونئی،  در فینال این رقابت ها به مصاف «انزو وابیو» از اندونزی رفت و با برتری مقتدرانه برابر  این ورزشکار به عنوان قهرمانی رسید. با مدال اکبری مقدم، تیم ووشوی جمهوری اسلامی با کسب هفت مدال طلا در ساندا نایب قهرمان و در مجموع ساندا و تالو مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

دهمین دوره رقابت‌های ووشوی جوانان آسیا که از دوشنبه 28 مرداد، با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور در برونئی آغاز شده بود، جمعه اول شهریور به پایان رسید.

درخشش قمی‌ها با 8 مدال کیک‌بوکسینگ زنان ایران

بانوان و دختران رزمی‌کار قم با کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز در مسابقات فول کیک‌بوکسینگ قهرمان زنان ایران عملکرد درخشانی داشتند.

این دوره از رقابت‌ها به میزبانی تهران و با حضور رزمی‌کاران 15 استان برگزار شد، مسابقاتی که در آن درمجموع 400 کیک‌بوکسینگ‌ کار برای کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به مدت دو روز پیکار کردند و تیم دختران و بانوان قم با یک طلا، یک نقره و 6 برنز به کار خود پایان داد.

آریاگرانول قم قهرمان نیم فصل لیگ تنیس جوانان ایران شد

تیم تنیس آریاگرانول قم بالاتر از دیگر رقبای خود سکوی نخست و عنوان قهرمانی نیم‌فصل پیکارهای لیگ آینده‌سازان تنیس ایران را از آن خود کرد.

این مسابقات هفت روز به طول انجامید و تنیس‌بازان تیم آریاگرانول قم در دیداری فوق‌العاده مهم و تعیین کننده برای رسیدن به جایگاه نخست برابر تیم هیات تنیس فارس یکی دیگر از مدعیان قهرمانی به میدان رفت و سرانجام با برتری دو بر صفر میدان را ترک کرد تا فاتح این پیکارها شود.

در پایان نیم‌فصل مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس کشور، تیم‌ آریاگرانول قم در جایگاه نخست ایستاد، هیات تنیس فارس (الف) جایگاه دوم را تصاحب کرد و تیم‌های تنیس امیران ارومیه و هیات فارس (ب) عناوین سوم و چهارم را به دست‌آوردند، در شرایطی که بازی‌ها با حضور 17 تیم به مدت یک هفته در یزد برگزار شد، سرداوری رقابت‌ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود.

حضور 3 فوتسالیست قمی در اردوی تیم ملی بزرگسالان

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده به چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی در سال جاری را اعلام کرد که در میان دعوت شدگان نام 3 بازیکن قمی به چشم می‌خورد.

این 3 فوتسالیست قمی در قالب 3 تیم مختلف به تیم ملی دعوت شده‌اند که سهم تیم فوتسال سوهان محمد سیما، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال یک نفر است و مهدی فتحی فوتسالیست جوان قمی برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده است.

همچنین میثم ایلانلو بازیکن قمی تیم فوتسال ارژن شیراز و طاها نعمتیان بازیکن قمی تیم سن ایچ ساوه بازیکنان دیگری هستند که به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند، البته در این فهرست بازیکنان اصلی تیم ملی و چهره‌های باتجربه و نامدار حضور ندارند و این اردو به منزله میدان دادن به چهره‌های جوان برای حضور در جمع بزرگان است.

عنوان چهارمی پسران والیبالیست قم در مسابقات جوانان کشور

مسابقات والیبال جوانان پسر کشور در دسته دوم در قزوین به پایان رسید و حاصل حضور تیم والیبال جوانان قم در این مسابقات کسب عنوان چهارم و ادامه حضور در این سطح بود.

پسران والیبالیست قم با هدایت مجید براتی پس از هفته ها تمرین و تلاش برای حضور در این مسابقات عازم قزوین شدند و حتی توانستند از گروه دشوار خود به مرحله نیمه نهایی صعود کنند اما در این مرحله با 2 شکست در دیدارهای نیمه نهایی و رده بندی به مقام چهارم بسنده کردند.

المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور در قم آغاز شد

افتتاحیه دومین المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور  با حضور 29 تیم روز جمعه اول شهریورماه طی آیینی در سالن 2 هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد.

المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور که به میزبانی استان قم کار خود را آغاز کرده است تا روز چهارشنبه ششم شهریورماه ادامه خواهد یافت.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه شامل پنج گروه 4 تیمی و سه گروه 3 تیمی به مصاف هم خواهند رفت. این رقابت‌ها در 4 مرحله گروهی، حذفی، نیمه‌نهایی و پایانی و با برگزاری 64 مسابقه برنامه‌ریزی‌شده است.

ووشوکاران قم در رقابت‌های کشوری هفت مدال کسب کردند

ووشوکاران استان در رقابت‌های قهرمانی سبک نان چوان ووشو کشور موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند. این رقابت‌ها از 24 مردادماه جاری به مدت 2 روز با حضور حدود 600 ورزشکار از سراسر کشور در 2 بخش تالو و ساندا به میزبانی قزوین برگزار شد.

ورزشکاران قمی با درخشش در این رقابت‌ها موفق به کسب 4 مدال طلا و سه مدال نقره شدند.

در بخش تالوی بزرگ‌سالان احمد عمویی و احسان رمضانی موفق به کسب چهار مدال طلا،‌ محمدمهدی خورشیدی در تالو موفق به کسب 2 مدال نقره و در بخش ساندا نیز سجاد عبدالحمزه موفق به کسب یک مدال نقره شد.

دومین هفته مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم برگزار شد

دومین هفته لیگ انفرادی مسابقات کیک‌بوکسینگ قم با حضور 270 ورزشکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد. برخلاف هفته اول که تمام مسابقات در یک روز برگزار شد،‌ به دلیل استقبال ورزشکاران،‌ رقابت‌های دومین هفته این مسابقات در 2 هفته متوالی برنامه‌ریزی شد.

لیگ انفرادی مسابقات کیک بوکسینگ قم در سه هفته و طی 3 ماه برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در ارتقای آمادگی ورزشکاران رزمی‌کار بسیار موثر است.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/101358/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

افزایش 11.6 درصدی اهدای خون در قم

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

طوفان شن در لیبی

افزایش سرقت احشام در قم

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات

مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود

«مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

سرماخوردگی و آنفولانزا را با روغن پونه کوهی درمان کنید

پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم

پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان

هشدار باران شدید در 21 استان

اگر قصد باروری دارید این خوراکی ها را حتما بخورید

چهار کشته و 10 مفقودی در حادثه سیل جنوب چین

2 عادت ناسالم که بدن را فرسوده و چاق می‌کند

آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند

آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد

داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی

راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل

سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود

مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا

چرا پاهایمان خواب می‌رود و گزگز می‌کند؟

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

نجات جان 23 نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان 6 طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی

نجات 23 نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان 6 طبقه در قم